Ei da tineti-va bine ca nu o sa mai vedeti d-astea pe blogul meu.Sunt al dracu’ de optimista.Aproape dau  in prostie,din atata optimism.

Sunt racita si mi-e si frica sa ma ridic din pat,sunt in urma cu treburile pentru scoala,nici cu pianul nu stau prea bine si ,incredibil dar nici macar cu relaxatul.Ei,SI CU TOATE ASTEA eu sunt super optimista in ceea ce ma priveste.

Vreau ca weekendul viitor sa imi reamintesc si eu  ca intr-un colt al camerei am o chitara,probabil dezacordata care d-abia asteapta sa fie uzata.

Tot weekendu’ viitor vreau sa ma ocup de olimpiada la  romana si sa fie si Book club-ul,pentru ca daca nu e in  weekend-ul viitor va fi in cel cu  teze si teste si nu cred ca voi fi prezenta(si imi va parea super rau pt ca nu vreau sa lipsesc la dezbaterea despre A.P.) pentru ca vreau sa am constiinta impacata si sa stiu ca am facut tot ce am putut sa iau note mari(gen 10.)

Tot weekend-ul viitor m-am gandit sa ies la  La Ruine sau la Acoustic(in ambele locuri se anunta a fi ceva dragut).

Weekend-ul viitor mi-am propus sa invat  mai bine la chimie pentru ca,ce fel de dentist voi fi eu daca sunt paralela cu chimia?Cum weekend-ul asta am avut altele de facut(am stat,am mancat, am avut febra si iar am stat)nu am invatat decat chimia Carmolului si Bitter-ului.

Maine dau test la matematica si la romana.La romana se anunta a fi cel mai dragut test dat de profa…e doar un test de 2 ore.Iar la mate…ce sa zic  de matematica?Imi place talentul dirigai de a transforma orice lucru ce-mi place si e usor intr-un lucru greu si care il urasc.

Cum Euclidul a fost o reusita totala(69 p)m-am gandit ca nu ar fi prea rau daca as lua mai in serios matematica…so,weekend-ul viitor clar invat la matematica.

Uitasem de partea cu filmele ,vreau sa ma uit la unul dintre filmele de la colectia Adevarul …ori cu Charlie Chaplin,ori cu Stan si Bran sau Toma Caragiu,cat si la un film psihologic(drama,thriller):-??(cu un oarecare efect lasat dupa vizionarea filmului).Daca aveti recomandari,NU ezitati!

Camera mea e in paragina,hainele sunt in carti si incredibil cartile in haine.Pana weekend-ul viitor sigur nu pot sa fac curat ca nu am timp.Asadar,ma gandeam ca o sa fac curat week-end-ul viitor,in caz ca nu am altceva de facut.

Sper ca weekend-ul viitor sa dorm si ziua 2-3 ore pt ca am ramas in urma rau cu somnul.

Asadar,weekend-ul viitor va fi chiar genial.Si stiti de ce?Pentru ca weekend-ul viitor nu o sa mai fiu  bolnava.

