http://www.youtube.com/watch?v=yaUwrIyKiNk&feature=related

                 Undeva intre durere si placere, intre bine si rau,intre fericire si tristete,intre spaima si alinare,intre curaj si frica,intre emotie si nepasare,intre regret si tarie,intre razbunare si pace sufleteasca,intre deznadejde si speranta,intre intuneric si lumina,intre Iubire si Iubire ,intre mine si tine,acolo mi-am gasit eu linistea.

                Si da,ma ridic,lupt in continuare,pentru ca nimeni nu imi poate lua acest spirit de lupta mai intens acum de cand oricand.Probabil e o prostie sa ma lupt cu ceva ce pot dobori printr-o simpla atingere.Probabil ca e o prostie sa fac din tantar armasar exagerand astfel.Sigur dragostea nu e o problema capitala,insa asa suntem noi oamenii structurati.Suntem facuti ca,indata ce apare o problema,sa mergem in camera noastra,sa dam drumul la muzica si sa ne uitam pe tavan,gandindu-ne la ce a fost ,ce n-a fost,ce va fi si ce  nu va fi.E clar ca suntem slabi,foarte slabi.Atat de slabi incat cadem prada emotiei,ce ne face sa fim niste morocanosi melancolici.Dar asta e,nici eu nu mai  pot  gandi obiectiv acum,cand simt ca tot ce am construit intr-un an sta la un pas de uitare.Poate ca eu chiar nu vreau sa fi o simpla amintire.Eu chiar nu vreau sa trec mai departe pentru ca gasesc in tine pentru prima data in viata,toate idealurile mele,si mi-e greu sa cred ca le voi gasi in altii. Dar,stiu ca eu trec mai departe ,caci nu mai rezist prea mult in acest joc de sah.Vreau sa se incheie,iar eu sa fiu cea care poate spune” sah mat”.Un „sah mat”mai  trist  pentru mine decat pentru tine,dar totusi,un „Sah mat” victorios.This is it!Multumesc de incercare oricum.